Σκύβοντας πάνω ἀπ᾿ τῆς ψυχῆς μου
τὴ συσκότιση στίχους ἰσχνοὺς
θὰ ἐπιδείξω ἀποκλεισμένους
ἀπὸ ἀπρόσμενη κακοκαιρία
ποῦ πλήγωσε θανάσιμα
κάποιο δειλό μου λυκαυγές.

Πολλὰ θὰ λὲν οἱ στίχοι αὐτοί,
θὰ δεῖτε, θὰ διαβάσετε.
Ὁ τελευταῖος μόνο στίχος
τίποτε δὲν θὰ λέει.
Κοιτώντας θλιβερὰ
τοὺς προηγούμενους
θὰ κλαίει.


Πεθαίνει αργά όποιος δεν ταξιδεύει
δεν διαβάζει…

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Δεν είμαι εγώ


Μέσα μου στις κραυγές
ψυχορραγώ κάποιες φορές
στον καθρέφτη μου σκιές
βλέποντας μοναχικές
Νήματα σιωπής να κυριαρχούν
όλες μου οι διαστροφές
απόψε θα φανερωθούν
και θα μου πουν…
«Δεν είσαι εσύ!
Ποια είσαι εσύ;
Δεν σε ξέρουμε!
Δεν σε θέλουμε!»
Δεν είμαι εγώ σας απαντώ!
Μα νοιώθω πως μπορώ
Στην σκέψη σου να μπω
Στο νου σου να σταθώ
Λίγο να ξεκουραστώ
Ίσως αισθανθώ καλύτερα…
Ίσως τότε να μπορώ
να κλαίω από χαρά
Και ίσως ξαφνικά
Να σου πω αμήχανα
Δεν είμαι εγώ….
Δεν είμαι ο εαυτός μου
Δεν είμαι δική μου
Είμαι δική σου
Πια….

Δημιουργός: MIPS
Δημοσίευση στο stixoi.info: 20-08-2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου