Σκύβοντας πάνω ἀπ᾿ τῆς ψυχῆς μου
τὴ συσκότιση στίχους ἰσχνοὺς
θὰ ἐπιδείξω ἀποκλεισμένους
ἀπὸ ἀπρόσμενη κακοκαιρία
ποῦ πλήγωσε θανάσιμα
κάποιο δειλό μου λυκαυγές.

Πολλὰ θὰ λὲν οἱ στίχοι αὐτοί,
θὰ δεῖτε, θὰ διαβάσετε.
Ὁ τελευταῖος μόνο στίχος
τίποτε δὲν θὰ λέει.
Κοιτώντας θλιβερὰ
τοὺς προηγούμενους
θὰ κλαίει.


Πεθαίνει αργά όποιος δεν ταξιδεύει
δεν διαβάζει…

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Γενέθλια


Θέλω να ξαναγεννηθώ μαζί σου
Να μην υπήρχα πριν
Tabula rasa η ψυχή μου να ήταν
Άγραφο χαρτί
Δίχως τίτλο, δίχως μουσική
Μα είναι όλα αλλιώς
Δεν ξέρω αν υπάρχει γυρισμός
Χαρούμενο τραγούδι γενεθλίων
Θέλω να σου πω
Μα μέρες τώρα
Ψάχνω για να βρω
Στίχους να ταιριάζουν
Και δεν μπορώ
Λόγια δεν έχω
Μου τα κλέβει η στιγμή
Έρχεται η θλίψη
κι άντε πάλι απ’ την αρχή
Θα θελα θεός να ήμουν
για μια μέρα μοναχά
Για να κάνω ότι μπορούσα
Να πετούσαμε ψηλά
Είμαι όμως μια αλήθεια
Που δεν θέλει παραμύθια
μου τελεύσανε κι αυτά…

Δημιουργός: MIPS
Δημοσίευση στο stixoi.info: 28-08-2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου