Σκύβοντας πάνω ἀπ᾿ τῆς ψυχῆς μου
τὴ συσκότιση στίχους ἰσχνοὺς
θὰ ἐπιδείξω ἀποκλεισμένους
ἀπὸ ἀπρόσμενη κακοκαιρία
ποῦ πλήγωσε θανάσιμα
κάποιο δειλό μου λυκαυγές.

Πολλὰ θὰ λὲν οἱ στίχοι αὐτοί,
θὰ δεῖτε, θὰ διαβάσετε.
Ὁ τελευταῖος μόνο στίχος
τίποτε δὲν θὰ λέει.
Κοιτώντας θλιβερὰ
τοὺς προηγούμενους
θὰ κλαίει.


Πεθαίνει αργά όποιος δεν ταξιδεύει
δεν διαβάζει…

Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Μήνυμα ζωής


Δεν έχω λόγια πια…
Στέρεψε … η σκέψη μου
Στέγνωσε το δάκρυ μου…
Πάγωσε η ψυχή μου…
Καρδιά αδειανή
δεν πίστευε σ’ αγάπη…

Κι όμως …την ένοιωσα
Την πίστεψα
Την έζησα
Άδολη αγάπη ….
Πιστέψτε το υπάρχει…
Υπάρχει η αγάπη…
Στην χαρίζω…
Σε σένα καρδιά μου…
Δεν ξέρω να την προσδιορίσω…
Είναι έρωτας;
Πάθος;
Συγκυρία;
Δεν ξέρω…
Δεν θέλω να μάθω…
Μόνο την νοιώθω…
Πιστέψτε το…
Πιστέψτε με…
Υπάρχει!

Όπου κι αν ήσουν
Ήμουν εδώ για σένα
Όπου και αν είσαι…
Είμαι εδώ για σένα
Όπου θα είσαι
Θα είμαι εδώ για σένα
Ψυχή μου
Καρδιά μου
Ζωή μου
Δεν ξεχνώ τα παραμύθια
Τώρα τα πιστεύω
Γιατί τα έζησα
Αληθινά, λατρεμένα
Παραμύθια μου’ λεγες
Για ψυχές κομματιασμένες
Γερασμένες, παιδεμένες
Απ’ τον χρόνο…
Και άλλες της νιότης όμορφες
Κεφάτες, γιορτινές
Έχω μια καρδιά
Για σένα μόνο
Ψάχνει ένα ρίνισμα
Χρυσής καρδιάς.. .
Αιώνιας, καθάριας
Της δικής σου..
Ας είναι μάταιο..
Είναι αιώνιο!
Δεν ξέρω τι είναι
…αγάπη για τον άνθρωπο
…αγάπη της ψυχής
…αγάπη για σένα
Σου δίνομαι..
Όπως με θες…
Με χαρίζω…
Δεν ξέρω πως…
Όπως με θες..
Όταν με θες…
Όσο με θες…
Εγώ θα είμαι εδώ
Πάντα για σένα..
Άδολη μου αγάπη…

Δημιουργός : MIPS
Δημοσίευση στο stixoi.info: 15-10-2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου