Σκύβοντας πάνω ἀπ᾿ τῆς ψυχῆς μου
τὴ συσκότιση στίχους ἰσχνοὺς
θὰ ἐπιδείξω ἀποκλεισμένους
ἀπὸ ἀπρόσμενη κακοκαιρία
ποῦ πλήγωσε θανάσιμα
κάποιο δειλό μου λυκαυγές.

Πολλὰ θὰ λὲν οἱ στίχοι αὐτοί,
θὰ δεῖτε, θὰ διαβάσετε.
Ὁ τελευταῖος μόνο στίχος
τίποτε δὲν θὰ λέει.
Κοιτώντας θλιβερὰ
τοὺς προηγούμενους
θὰ κλαίει.


Πεθαίνει αργά όποιος δεν ταξιδεύει
δεν διαβάζει…

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Διορθώσεις

Γράμματα, χρώματα, καημοί
λέξεις, σκέψεις, πειρασμοί
στου μυαλού τα μονοπάτια
ήρθαν συντάραξαν ξανά
την άυπνη τη σιγαλιά
την έκαναν κομμάτια!
Άρχων στη σκέψη μου εσύ
Το λέει και τ’ όνομα σου
Μες το κορμί μου ιαχές
φωνάζουν στην καρδιά σου
Έλα και πάρε μ’ αγκαλιά
και πέταξε μαζί μου
Άσε με μόνο μια φορά
ελεύθερη να γίνω
Διορθώσεις θέλω στη ζωή
να κάνω για να κρίνω
μια σκέψη απ’ το παρελθόν…
……………………………….
Στοιχειό του παραδείσου
που με ζώσε αναμάρτητα
να κοιμηθώ μαζί σου
Μην αποφεύγεις τη ματιά
που καίει από την δίψα
Είναι της μοίρας η φωτιά
που τρέμει σαν αυγίτσα
Οίστρο κιθάρας το κορμί
στα χέρια σου αφήνω
βγάλε τις νότες της ψυχής
και δως τες μου να πίνω
κρασί λευκό της λησμονιάς
τέχνη αλυπιάς και ελπίδας
πόνου, αγάπης στεναγμός
οδύνης, έρωτα καρπός
ακόρεστης πάλης στεναγμός
στα τρίσβαθα μαζί σου!
Πάρε της δίψας το κορμί
και κάνε με δική σου
μια σκέψη δως μου μονάχα
πως γέννας θα σαι χορηγός
μαέστρος για να ζήσω!

Το όνομα μου είναι Ανυπαρξία
το όνομα σου «βασιλεία»
κυρίαρχος και άρχοντας,
εγώ υποταγμένη
στη θέληση της μοίρας μου
γλυκά παραδομένη…

Δημιουργός: MIPS

Δημοσίευση στο stixoi.info: 17-09-2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου