Σκύβοντας πάνω ἀπ᾿ τῆς ψυχῆς μου
τὴ συσκότιση στίχους ἰσχνοὺς
θὰ ἐπιδείξω ἀποκλεισμένους
ἀπὸ ἀπρόσμενη κακοκαιρία
ποῦ πλήγωσε θανάσιμα
κάποιο δειλό μου λυκαυγές.

Πολλὰ θὰ λὲν οἱ στίχοι αὐτοί,
θὰ δεῖτε, θὰ διαβάσετε.
Ὁ τελευταῖος μόνο στίχος
τίποτε δὲν θὰ λέει.
Κοιτώντας θλιβερὰ
τοὺς προηγούμενους
θὰ κλαίει.


Πεθαίνει αργά όποιος δεν ταξιδεύει
δεν διαβάζει…

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Το άλλο μου μισό


Και είπε ο δάσκαλος:

Τιμωρία των θεών να χωριστεί η ψυχή του ανθρώπου!
Και το ανδρόγυνο χωρίστηκε στα δυο!
Ανήρ-γυνή!
Και ζούσαν δυστυχισμένες οι ψυχές
Χωρισμένες ..απόμακρες …θλιμμένες…
Αποζητούσαν η μια ατέρμονα την άλλη
Δίχως λύτρωση, δίχως σωτηρία !

Δάκρυσε ο θεός …μετανόησε
και έδωσε πνοή
έδωσε ζωή ,έδωσε έρωτα..
ψυχή μου …σε μένα…
Και γνώρισα εσένα
Το άλλο μου μισό

Όπου κι αν πας
Ό,τι και αν κάνεις
Όπως και να ‘ σαι
Ό,τι κι αν θέλεις
Κι αν δε με θέλεις
Εγώ θα είμαι εδώ
να σε περιμένω
να σ’ ακολουθώ
γιατί μωράκι μου γλυκό
πολύ απλά
σε θέλω
σε ποθώ
είσαι το άλλο μου μισό!!!

Δημιουργός: MIPS
Δημοσίευση στο stixoi.info: 15-08-2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου